Tuesday, January 25, 2011

MANJANYA ZAMBRY !!!!


Amboi manjanya DS Zambry nie...mesti ada ayat - ayat power dan berbunga mengoda la tu.
Hai....teman ingatkan Najib, Rais Yatim, Chua Soi Lek dan yang lain - lain aje mengiurkan..tak sangka DS Zambry yang basic agama pun begitu....kan kan umNO tu ` Kepimpinan Melalui Teladan `....tapi kalau perempuan tu isteri - isteriNYA, teman mohon maaflah.


Tak mengapa DS Seri salamlah walaupun ada berahi didalam nya kerana ada Mufti  yang akan menjawabnya ` TANPA NIAT ` walaupun tangan itu diurut manja oleh perempuan itu....peluk pun itu tak mengape asalkan tanpa niat....itukan rezeki tangan....kalau rezeki mata tengok yang berpakaian seksi atau buah dada bagai nak terkeluar tentu` melelih ayor lior ` pulak.

Tapi bila calon PAS, Cikgu Mala menjaga auratnya tidak bersalaman dengan pengundi di DUN Tenang itu....heboh 1 Malaya.

Hai bertuahnya duduk dalam umNO ni...perabihkan duit rakyat boleh, rasuah boleh dan buat maksiat pun boleh tak dianggap salah kerana yang salah orang yang bukan umNO....itu dianggap dosa, membelakangkan raja, menindas rakyat dan sebagainya...tapi umNO boleh kerana sesuai dengan slogan ` Malaysia Boleh `.

Tapi teman yakin....kalau le teman duduk dalam umNO  pun akan ` cheroi ` dan berperangai macam puak - puak pencinta dunia ni....mungkin lebih teruk....Nauzubillah....kerana dalam umNO semua ada..yang tak de nak hidupkan emak ayah yang mati aje.

1 comments:

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

Tuesday, January 25, 2011

MANJANYA ZAMBRY !!!!


Amboi manjanya DS Zambry nie...mesti ada ayat - ayat power dan berbunga mengoda la tu.
Hai....teman ingatkan Najib, Rais Yatim, Chua Soi Lek dan yang lain - lain aje mengiurkan..tak sangka DS Zambry yang basic agama pun begitu....kan kan umNO tu ` Kepimpinan Melalui Teladan `....tapi kalau perempuan tu isteri - isteriNYA, teman mohon maaflah.


Tak mengapa DS Seri salamlah walaupun ada berahi didalam nya kerana ada Mufti  yang akan menjawabnya ` TANPA NIAT ` walaupun tangan itu diurut manja oleh perempuan itu....peluk pun itu tak mengape asalkan tanpa niat....itukan rezeki tangan....kalau rezeki mata tengok yang berpakaian seksi atau buah dada bagai nak terkeluar tentu` melelih ayor lior ` pulak.

Tapi bila calon PAS, Cikgu Mala menjaga auratnya tidak bersalaman dengan pengundi di DUN Tenang itu....heboh 1 Malaya.

Hai bertuahnya duduk dalam umNO ni...perabihkan duit rakyat boleh, rasuah boleh dan buat maksiat pun boleh tak dianggap salah kerana yang salah orang yang bukan umNO....itu dianggap dosa, membelakangkan raja, menindas rakyat dan sebagainya...tapi umNO boleh kerana sesuai dengan slogan ` Malaysia Boleh `.

Tapi teman yakin....kalau le teman duduk dalam umNO  pun akan ` cheroi ` dan berperangai macam puak - puak pencinta dunia ni....mungkin lebih teruk....Nauzubillah....kerana dalam umNO semua ada..yang tak de nak hidupkan emak ayah yang mati aje.

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More